• 26-01-2019, 17:38:36
    #1
    Merhaba hocalarım bende eticaret sitesi açmak istiyorum ama beni devlet tarafı korkutuyor. Yani bazı ticaret sitelerinde görüyorum ama belge felan yok dükkanları yok nasıl yapıyorlar ceza yemiyorlar mı? Nasıl yapabilirim?
  • 26-01-2019, 17:40:35
    #2
    herhangi bir dükkanının olmasına gerek yok e-ticaret sitesi açarken satacak olduğunuz ürünü aldığınız firma ile anlaşarak fatura kestirebilirsiniz.
  • 26-01-2019, 17:42:29
    #3
    igtr.net
    hocam onlar satış ortağı gibi çalışıyor o yüzden vergi ve dükkan gibi şeyleri olmuyor.
  • 26-01-2019, 17:44:34
    #4
    Bireysel olarak zaten pazaryerlerinde faliyet gosteremezsin.

    Eger kendi üretimin olan ürünleri satacaksan etsy vb yerlerden devlet senden belirli seviyede kazanç elde edene kadar sirket kurmanıistemez.

    Kendi web sitenden satış yapacaksan sirket kurman gerekli. Sahis sirketi yeterlidir.
  • 15-02-2019, 02:13:13
    #5
    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bireysel olarak zaten pazaryerlerinde faliyet gosteremezsin.

    Eger kendi üretimin olan ürünleri satacaksan etsy vb yerlerden devlet senden belirli seviyede kazanç elde edene kadar sirket kurmanıistemez.

    Kendi web sitenden satış yapacaksan sirket kurman gerekli. Sahis sirketi yeterlidir.


    Etsy, fancy gibi yerlerden ne kadar bir gelire ulaşana kadar mükellef olma zorunluluğu yoktur.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi