Merhaba hocalarım bende eticaret sitesi açmak istiyorum ama beni devlet tarafı korkutuyor. Yani bazı ticaret sitelerinde görüyorum ama belge felan yok dükkanları yok nasıl yapıyorlar ceza yemiyorlar mı? Nasıl yapabilirim?