Opencart için düşünüyorum. Aramızda kullanan var mı? Herkes çok memnun gibi ama içimizde kullanan oldu mu?
https://www.opencart.com/index.php?r...r_search=cache
1700 satışı var. 700 lira da satış fiyatı var malum.
NitroPack Cache kullanan var mı?
10
●1.545
- 27-05-2018, 12:02:59
- 27-05-2018, 13:35:45Kullananlar çok memnun gibi görünüyor ama, tema uyumunu vs. destek vermiyorlarmı acaba?Praetor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%50 bile hızlansa kafi, %500 e gerek yok. Yaptığı işe bakarsak 700 lira para sayılmaz. - 27-05-2018, 14:26:05Peki neden? Az bir meblağ değil.yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manuel düzenlemeler de elbette yapılmalı ama, çok daha kullanışlı olacaksa eksi yönleri nedir?
Bende karar aşamasındayım. - 27-05-2018, 14:46:23Her şeyden önce veritabanına işleyen bir eklentidir. Bir süre siteyi hızlandırdığı doğrudur ancak daha sonra aynı performansı vermez.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ana sayfada slide var ise slide resimlerini optimize ederek yükleyin. Ürün resimlerini mutlaka optimize ederek yükleyin.
Litespeed web server üzerinde çalışan bir yerde sitenizi barındırın. Zaten bu şartlar oluştuğunda sitenizin performansı iyi olacaktır.
İsterseniz site adresini bana pm den yollayın bir bakalım durumu nedir diye. - 27-05-2018, 15:38:44nitro gerçekten cache konusunda çığır açan mükemmel bir eklenti. en az 30 müşterime hem 2.x hem de 3.x için yükledim, ayarlarını yaptım, kullanıyorlar. fakat unutmamanız gereken, disk alanını çok fazla kullanan bir eklenti, memcache ile kullandığınızda daha fazla performans alıyorsunuz fakat bu sefer de ram konusunda oldukça cömert davranmanı gerekiyor. arkadaşların dediği gibi hem opencart çekirdek kodlarında hem de kullandığınız tema ve eklentilerde optimizasyon yaparak da oldukça iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.
cpanel kullanıcılarının mutlaka engintron kullanmalarını tavsiye ediyorum. ayrıca resim optimizasyonları için jpegoptim ve optipng kullanırsanız en az %50 performans artışı sağlarsınız. - 21-09-2019, 19:01:20Arkadaşlar, Nitro hayranlığım yeniden başladı... Kullanan varsa bilgi verebilir mi? Sadece çok yer kaplaması mı sorun? Alan satın alırız, yayarız siteyi.
Hızlandırıyor mu, işe yarıyor mu? 700 tl vereceğiz nihayetinde.