yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nitropack kullanılmasını tavsiye etmiyorum.
Bunun yerine manuel optimize işlemleri ile sitenizi daima güncel bir şekilde performansının iyi olmasını sağlayabilirsiniz.
Peki neden? Az bir meblağ değil.
Manuel düzenlemeler de elbette yapılmalı ama, çok daha kullanışlı olacaksa eksi yönleri nedir?
Bende karar aşamasındayım.