Arkadaşlar, Nitro hayranlığım yeniden başladı... Kullanan varsa bilgi verebilir mi? Sadece çok yer kaplaması mı sorun? Alan satın alırız, yayarız siteyi.
Hızlandırıyor mu, işe yarıyor mu? 700 tl vereceğiz nihayetinde.