• 12-03-2018, 18:24:32
    #1
    Yaklaşık 30 dakikadır seller office e ulaşamıyorum. Bir hata alıyorum siteye bağlanamıyor sanırım.

    Şuan ulaşabilen var mı acaba?

    N11 ile ilgilenen kitle bu kategoriyi ziyaret ettiği için buraya açtım.
  • 12-03-2018, 18:35:35
    #2
    Sıkıntı yok!
  • 12-03-2018, 19:26:04
    #3
    Dün gece saatlerinde panelde çalışırken gitti site. 1 saatten fazla bekledim gelmedi. Şu an çalışıyor. Güncelleme yapıyorlar galiba.
  • 12-03-2018, 22:05:40
    #4
    Konuyu açtıktan 15-20 dakika sonra problem giderildi. Sorun ortadan kalktı.

    Teşekkürler ilginize arkadaşlar.

    Konu kilitlenebilir.