Yaklaşık 30 dakikadır seller office e ulaşamıyorum. Bir hata alıyorum siteye bağlanamıyor sanırım.

Şuan ulaşabilen var mı acaba?

N11 ile ilgilenen kitle bu kategoriyi ziyaret ettiği için buraya açtım.