Şahsen ben ShopPHP kullanıyorum, lakin bir çok rakibim ideasoft kullanıyor ve ciddi anlamda kıskanmaya başladım alt yapıları oldukça güzel ve tasarımları oldukça kaliteli sonuç veriyor.
Hazır tema kullanacaksanız, özel tasarım olmayacaksa ShopPHP gibi sistemler daha mantıklıdır. Ama özel tasarım yaptıracaksanız T-Soft ve İdeasoft tercih edin derim. Bir müşterim ideasoft kullanıyor yıllardır, biride t-soft bi sorunumuz yok.