• 29-09-2015, 16:17:45
    #1
    İdeasoft Kullanan yada bilgisi olanlar ?
    sıkıntı yaşadınız mı tecrübesi olan yazarsa sevinirim
  • 29-09-2015, 16:47:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şuan hala kullanıyorum gayet başarılı ve destek mesajlarına 1 dakka geçmeden özel günler hariç cevap geliyor
  • 29-09-2015, 16:49:17
    #3
    Ideasoft eticaret sektöründe eskilerdendir ve başarılı bir yazılımdır. Bir çok büyük firma ideasoft kullanmaktadır.
  • 29-09-2015, 17:01:04
    #4
    jungler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan hala kullanıyorum gayet başarılı ve destek mesajlarına 1 dakka geçmeden özel günler hariç cevap geliyor
    ne zamandır kullanıyorsunuz
  • 29-09-2015, 17:08:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    imzada site whois bilgilerinden bakabilirsin
  • 29-09-2015, 21:08:32
    #6
    teşekkürler. başka kullanan var mı ?
  • 29-09-2015, 21:10:41
    #7
    Şahsen ben ShopPHP kullanıyorum, lakin bir çok rakibim ideasoft kullanıyor ve ciddi anlamda kıskanmaya başladım alt yapıları oldukça güzel ve tasarımları oldukça kaliteli sonuç veriyor.
  • 30-09-2015, 02:14:25
    #8
    Hazır tema kullanacaksanız, özel tasarım olmayacaksa ShopPHP gibi sistemler daha mantıklıdır. Ama özel tasarım yaptıracaksanız T-Soft ve İdeasoft tercih edin derim. Bir müşterim ideasoft kullanıyor yıllardır, biride t-soft bi sorunumuz yok.
  • 30-09-2015, 15:02:09
    #9
    teşekkürler yorumlar için