Şahsen ben ShopPHP kullanıyorum, lakin bir çok rakibim ideasoft kullanıyor ve ciddi anlamda kıskanmaya başladım alt yapıları oldukça güzel ve tasarımları oldukça kaliteli sonuç veriyor.