• 15-06-2015, 13:32:02
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Opencar 1.5.6 sürümü ile bir siteye bir tema yükledik. Hatta bu temayı çoğu yere kurduk ama bu domaninde bir sorun çıktı sorun şu ki ; siteye girerken hata alıyoruz bende ve baktıgım sitelerde yok ama bazı kullanıcılarda var. Sanki ssl istiyormuş gibi. Herhangi bir yönlendirme yapmadım opencard panelden de ayarlar normal ne yapmam lazım.

    [IMG][/IMG]
  • 15-06-2015, 13:33:11
    #2
    önemli bir problem değil, admin config.php dosyasına bakın https li alanları http olarak değiştirin
  • 15-06-2015, 14:01:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OrionAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    Opencar 1.5.6 sürümü ile bir siteye bir tema yükledik. Hatta bu temayı çoğu yere kurduk ama bu domaninde bir sorun çıktı sorun şu ki ; siteye girerken hata alıyoruz bende ve baktıgım sitelerde yok ama bazı kullanıcılarda var. Sanki ssl istiyormuş gibi. Herhangi bir yönlendirme yapmadım opencard panelden de ayarlar normal ne yapmam lazım.

    [IMG][/IMG]
    SSL yok ise sitenizde...

    ana dizin ve admin içindeki config.php dosyalarını düzenleyerek HTTPS ile başlayan site adreslerini HTTP yaparsanız sorun düzelir.
  • 15-06-2015, 17:51:50
    #4
    daha önce config.php dosyalarını kontrol ettim https:// ile başlayan bir yer bulamamıstım.