Arkadaşlar merhaba,
Opencar 1.5.6 sürümü ile bir siteye bir tema yükledik. Hatta bu temayı çoğu yere kurduk ama bu domaninde bir sorun çıktı sorun şu ki ; siteye girerken hata alıyoruz bende ve baktıgım sitelerde yok ama bazı kullanıcılarda var. Sanki ssl istiyormuş gibi. Herhangi bir yönlendirme yapmadım opencard panelden de ayarlar normal ne yapmam lazım.
[IMG]

[/IMG]
SSL yok ise sitenizde...
ana dizin ve admin içindeki config.php dosyalarını düzenleyerek HTTPS ile başlayan site adreslerini HTTP yaparsanız sorun düzelir.