• 23-05-2013, 10:34:38
    #1
    Merhaba arkdaslar,

    Piyasanın en iyi "En iyi E Ticaret Yazılımı" sizce hangisi ?

    Bir e ticaret yazılımı satın almayı dusunuyorum. Suandaki düşüncem imagaza fakat daha iyisi varsa tercihim değişebilir.

    sizce ?
  • 23-05-2013, 16:29:45
    #2
    Paran varsa ideasoft
  • 23-05-2013, 18:40:33
    #3
    en iyi eticaret sistemi diye birşey yok size özel olarak geliştirmeler yapılan en iyisidir. kobimaster olabilir ama ideasoft tan uzak durun bütçe sorunu yoksa çok kaliteli firmalardan birine yazdırabilirsiniz
  • 23-05-2013, 18:54:52
    #4
    ilk başlarda ücretsiz yazılımları denedim ayağa kaldırana kadar host bulana kadar canım çıktı,
    bi bakıyorum site kapalı bi bakıyorum çok yawaş bi bakıyorum hata veriyor eticaretmi yapıcaz yoksa siteyi açık tutmayamı çalışıcaz anlamadım zaten bankada ücretsiz yazılım olduğu için pek güvenli bulmadı ve sanalpos başvurumda onaylanmadı,sonradan gittim ücretli eticaret yazılımı aldım biraz pahalı ancak kafanda sorun kalmıyor; abi hastanedeyim ,abi taşıma işlemi var ,abi cenazem var ,abi bi mevzumuz vardı kusura bakma gibi problemler yok tamamen akşam yastığa başını rahat koyuyorsun,bu yüzden biraz isim yapmış firmalardan eticaret yazılımı almak daha mantıklı gibi.
  • 23-05-2013, 19:01:12
    #5
    En iyi değil ama gayet iyi olarak proticaret önerebilirim. Gerçi ücretsiz ama eklentiler ücretli o yüzden pek ücretsiz sayılmaz bence. Bana ftp şifresi bile vermeyen sistemleri kullanmayı pek sevmem.Kendimde birşeyler yapabilmeliyim diye düşünüyorum.
  • 23-05-2013, 21:44:16
    #6
    oyunmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk başlarda ücretsiz yazılımları denedim ayağa kaldırana kadar host bulana kadar canım çıktı,
    bi bakıyorum site kapalı bi bakıyorum çok yawaş bi bakıyorum hata veriyor eticaretmi yapıcaz yoksa siteyi açık tutmayamı çalışıcaz anlamadım zaten bankada ücretsiz yazılım olduğu için pek güvenli bulmadı ve sanalpos başvurumda onaylanmadı,sonradan gittim ücretli eticaret yazılımı aldım biraz pahalı ancak kafanda sorun kalmıyor; abi hastanedeyim ,abi taşıma işlemi var ,abi cenazem var ,abi bi mevzumuz vardı kusura bakma gibi problemler yok tamamen akşam yastığa başını rahat koyuyorsun,bu yüzden biraz isim yapmış firmalardan eticaret yazılımı almak daha mantıklı gibi.
    bir anlamda guzel dıyorsunuz ama sıze denk gelen kısılerın kalitesizliğinden olur bu ısler pıyasada ıc mımarlık dekorasyon ısını tek basına tam anlamıyla yapan kısıler oldugu gıbı mahalledekı ustalar da olur sız genellıkle mahalle ustası cok fazla etrafta onlara denk gelmıssınız.
    Tabı sıstemde ekstra degısıklık vs olacagı zaman bu adamlar ılgılenmez para ıle ust pakete gecmenızı soylerler bır cogu bu sekılde calısıyor. ssl aldıktan sonra eskı fırmaysanız banka sıze verıyor herturlu sanalposus xeticaret sisteminin hayrına almıyorsunuz sanalposu gidin vergi levhası olmadan a eticaret fırmasından alın bakalm verıyorlar mı sanal pos.
  • 24-05-2013, 09:35:37
    #7
    Kendi sunucunuzda ve özelleştirilebiliyor olması, kurumsal destek alabiliyor olmanız önemli. Bankaların sanal pos entegrasyonları değiştiğinde hemen uygulanmalı. Bu yüzden yerli yazılımlar arasından tercih edebilirsiniz. Proticaret ile hazırlanmış portalımda en ufak sıkıntı yaşamadan satış yapabiliyorum ve bunlar kayda değer satışlar. Ayrıca müşterilerimden "doğru kullanmayı bilenler de" gayet memnun.
  • 27-05-2013, 00:32:19
    #8
    İdeasoft kesinlikle olmam tasarım acısından berbat.
    bana tasarımı şık kaliteli bir sistem lazım.
    n11.com gibi mesala
  • 27-05-2013, 09:31:19
    #9
    kobimasterın destek hizmetide sunucusu da satışçılarıda berbat yenileme aşamasındayken haber vermeden sitemizi kapattılar o sinirle gittim ticimax aldım hem daha ucuza geldi hemde oldukça güzel daha gelişmesi lazım kabul ama en azından teknik desteğine istediğim zamanda ulaşabiliyorum