ilk başlarda ücretsiz yazılımları denedim ayağa kaldırana kadar host bulana kadar canım çıktı,
bi bakıyorum site kapalı bi bakıyorum çok yawaş bi bakıyorum hata veriyor eticaretmi yapıcaz yoksa siteyi açık tutmayamı çalışıcaz anlamadım zaten bankada ücretsiz yazılım olduğu için pek güvenli bulmadı ve sanalpos başvurumda onaylanmadı,sonradan gittim ücretli eticaret yazılımı aldım biraz pahalı ancak kafanda sorun kalmıyor; abi hastanedeyim ,abi taşıma işlemi var ,abi cenazem var ,abi bi mevzumuz vardı kusura bakma gibi problemler yok tamamen akşam yastığa başını rahat koyuyorsun,bu yüzden biraz isim yapmış firmalardan eticaret yazılımı almak daha mantıklı gibi.