• 21-04-2009, 22:10:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar merhaba uzun zamandır php ogrenmek istiyorum ama internetten tam olarak ogrenılmıyor .
    ınternetten e-book ındırıyorum ondanda fazla anlamaıyorum.
    en sonunda bir tane kitapçıdan php kitabı almaya karar verdim.

    sizin aklınızda bulunan Ücretli Yazarı Olan Php Kitabı Varmı
  • 21-04-2009, 22:15:19
    #2
    hocam buraya bakabilirsin
    https://www.r10.net/php/55102-php-ici...-dereceli.html
  • 21-04-2009, 22:58:12
    #3
    vys
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/e-book/60797-hakk...hp-kitabi.html
  • 21-04-2009, 23:18:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kardeş mrb. eğer bir dil öğreneceksen bu php olmasın. (php ci arkadaşlar sakın kızmasın bana)
    bence asp.net , c# öğren. yani kafanı madem yoracan birşey öğrenmeye sağlam bişey öğren derim ben.
  • 22-04-2009, 04:19:06
    #5
    sektortr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş mrb. eğer bir dil öğreneceksen bu php olmasın. (php ci arkadaşlar sakın kızmasın bana)
    bence asp.net , c# öğren. yani kafanı madem yoracan birşey öğrenmeye sağlam bişey öğren derim ben.
    Php sağlam değil mi yani
  • 02-05-2009, 12:54:50
    #6
    sektortr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş mrb. eğer bir dil öğreneceksen bu php olmasın. (php ci arkadaşlar sakın kızmasın bana)
    bence asp.net , c# öğren. yani kafanı madem yoracan birşey öğrenmeye sağlam bişey öğren derim ben.
    bence dil öğrenirken sürükle bırak mantığıyla çalışmayan bir şeyler öğrenmek daha geçerli olur .
  • 21-05-2009, 12:45:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    alfa yayınları php & mysql (uzmanlar için) bu kitap gayet iyi ama ben bi programlama dilini kitaptan öğrenmeyi doğru bulmuyorum o kitap en az 3 4 senelik oluyor ve zaten bu sırada o dil yapısında çok büyük değişiklikler olabiliyor (php bilen biri hiç bi kaynak karıştırmaksızın oturup c# altında kod yazabilir syntax yapısı hemen hemen birebir aynıdır)
  • 21-05-2009, 12:46:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    php hakla arz olmuş bi yazılım o yüzden dolayı dedi galiba bencede öğreneceksen asp.net felan öğren derim
  • 02-06-2009, 12:09:29
    #9
    bencede ogreneceksen c# , asp.net ogren.