kardeş mrb. eğer bir dil öğreneceksen bu php olmasın. (php ci arkadaşlar sakın kızmasın bana)
bence asp.net , c# öğren. yani kafanı madem yoracan birşey öğrenmeye sağlam bişey öğren derim ben.