• 29-05-2010, 00:12:39
    #10
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan bakabilirsin
    süpermş tşkler canım
  • 29-05-2010, 09:49:42
    #11
    Eline sağlık güzel domainler
  • 29-05-2010, 09:55:05
    #12
    Arkadaşlar bir domain var whois de 1 Haziran'da bitiyor tescili. O domain tahminen ne zaman düşer ?
  • 29-05-2010, 10:38:20
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir domain var whois de 1 Haziran'da bitiyor tescili. O domain tahminen ne zaman düşer ?

    70 gün sürer düşmesi.
  • 29-05-2010, 10:39:14
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Domainlerden güzel olanlarını not aldm kafalayacam
  • 29-05-2010, 13:12:39
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aliynk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay sürer düşmesi.

    ne 6ayı yaw? iyi salladın =)

    75 gün ekleyin ve birkaçgün öncesinde sonrasında takip edin
  • 29-05-2010, 15:28:05
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    WinstonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne 6ayı yaw? iyi salladın =)

    75 gün ekleyin ve birkaçgün öncesinde sonrasında takip edin

    sallamadım yanlış yazdım 70 gun yazacaktım..ayrıca en ufak seyde sallama vs cumleler kullanmayınız efendi davranın..
  • 29-05-2010, 15:37:06
    #17
    grafikciyiz.net on numara | teşekkürler
  • 29-05-2010, 16:03:20
    #18
    Aliynk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sallamadım yanlış yazdım 70 gun yazacaktım..ayrıca en ufak seyde sallama vs cumleler kullanmayınız efendi davranın..
    bak şimdi ortada hiçbir şey yokken geriyorsun beni.
    6 ay ile 70 gün arasında nasıl bir yazım hatası oluyor pek anlamayadım.
    yazını latife ederek düzelttim ve bu espiriyi anla diye de düzeltmemi smile ile noktaladım.

    benimkisi latifeydi seninkisi ise hakaret. "efendi davranın vs..." sen hoşgörü fukarasıysan bu sana böyle bir hakarette, ithamda bulunma hakkını vermez. ok?