Aliynk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sallamadım yanlış yazdım 70 gun yazacaktım..ayrıca en ufak seyde sallama vs cumleler kullanmayınız efendi davranın..
bak şimdi ortada hiçbir şey yokken geriyorsun beni.
6 ay ile 70 gün arasında nasıl bir yazım hatası oluyor pek anlamayadım.
yazını latife ederek düzelttim ve bu espiriyi anla diye de düzeltmemi smile ile noktaladım.

benimkisi latifeydi seninkisi ise hakaret. "efendi davranın vs..." sen hoşgörü fukarasıysan bu sana böyle bir hakarette, ithamda bulunma hakkını vermez. ok?