• 09-05-2010, 00:43:44
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlık olarak düşüp düşmediğini kontrol eden bir program yok mu WinstonBlue?
    internette araştırırsanız bulabilirsiniz. ben kendi yazdığımız bir prog. kullanıyorum
  • 09-05-2010, 07:30:03
    #20
    winstonblue, dün gece almak isteyip de alamadığın bir domain var mı?

    özellikle iki domainde sana çalım attığımı düşünüyorum.
  • 09-05-2010, 07:38:04
    #21
    isbul.net kaliteliymiş gerçektende
  • 09-05-2010, 10:30:11
    #22
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    winstonblue, dün gece almak isteyip de alamadığın bir domain var mı?

    özellikle iki domainde sana çalım attığımı düşünüyorum.
    bilemem. ama rehavete kapılma derim =)
  • 09-05-2010, 12:04:39
    #23
    solfej i kaçırdık
  • 12-05-2010, 03:14:40
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Tencerede Çok Güzel bence
  • 12-05-2010, 03:31:26
    #25
    devamını bekleriz kaçırdık