Konu
Bu akşam düşecekler!
09-05-2010, 10:30:11
#22
WinstonBlue
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
turank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
winstonblue, dün gece almak isteyip de alamadığın bir domain var mı?
özellikle iki domainde sana çalım attığımı düşünüyorum.
bilemem. ama rehavete kapılma derim =)