turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
winstonblue, dün gece almak isteyip de alamadığın bir domain var mı?

özellikle iki domainde sana çalım attığımı düşünüyorum.
bilemem. ama rehavete kapılma derim =)