Selamlar
Expiration Date: 2009-02-03
Sizce ne zaman düşer? Backorder yapacağım ne zaman yapmalıyım? Expiration tarihinden önce mi sonra mı? Önerebilceğiniz firmalar var mı?
Tşkler
Backorder yapmalı mıyım?
4
●483
- 31-01-2009, 15:13:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.cry1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain in tescil süresi 2 martta doluyor. bu düşeceği anlamına gelmez. sahibi tescil süresini uzatmazsa düşer. şöyle bi 10marta kadar bekle.