• 31-01-2009, 15:09:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar

    Expiration Date: 2009-02-03

    Sizce ne zaman düşer? Backorder yapacağım ne zaman yapmalıyım? Expiration tarihinden önce mi sonra mı? Önerebilceğiniz firmalar var mı?
    Tşkler
  • 31-01-2009, 15:13:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cry1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar
    Expiration Date: 2009-02-03
    Sizce ne zaman düşer? Backorder yapacağım ne zaman yapmalıyım? Expiration tarihinden önce mi sonra mı? Önerebilceğiniz firmalar var mı?
    Tşkler

    domain in tescil süresi 2 martta doluyor. bu düşeceği anlamına gelmez. sahibi tescil süresini uzatmazsa düşer. şöyle bi 10marta kadar bekle.
  • 31-01-2009, 22:28:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    selam mart değil şubat yani 3 gün sonra düşüyor. jenerik bir ingilizce domain sizce en uygun zaman ve en uygun firma hangisidir? Bu arada tşkler cevabın için
  • 01-02-2009, 02:14:49
    #4
    Expiration Date şubat ise marttan sonra düşer
  • 01-02-2009, 11:09:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    şimdiden backorder yapsam nasıl olur? artısı ne eksisi nedir
    Teşekkürler cevaplarınız için