cry1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar
Expiration Date: 2009-02-03
Sizce ne zaman düşer? Backorder yapacağım ne zaman yapmalıyım? Expiration tarihinden önce mi sonra mı? Önerebilceğiniz firmalar var mı?
Tşkler

domain in tescil süresi 2 martta doluyor. bu düşeceği anlamına gelmez. sahibi tescil süresini uzatmazsa düşer. şöyle bi 10marta kadar bekle.