Domain bende olsa;
instagram.videoindir. net
tiktok.videoindir. net
twitter.videoindir .net
gibi kullanırdım. Güzel domain backorder denesek kalır mı acaba
Domain bende olsa;
instagram.videoindir. net
tiktok.videoindir. net
twitter.videoindir .net
gibi kullanırdım. Güzel domain backorder denesek kalır mı acaba
şaşırdığım konu daha 1 yaşındaymış yani kim düşürmüş kim almış kim neden düşürüyor bence backordere ile gerek yok ama bu posttan sonra mecbur
backorder yaptınız diyelim 79$ verdiniz x7 = 560tl
o kadar edecek bir domain olduğunu sanmıyoruma ama boşa düştüğünde alınırsa bile A kalite bir domain zaten değil. Normalin altıdır benim düşüncem.
yasal bir şekilde kafanız rahat bir ömür yapabileceğiniz bir sektör değil uzun soluklu işler düşünün derim.