Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
backorder yaptınız diyelim 79$ verdiniz x7 = 560tl
o kadar edecek bir domain olduğunu sanmıyoruma ama boşa düştüğünde alınırsa bile A kalite bir domain zaten değil. Normalin altıdır benim düşüncem.
yasal bir şekilde kafanız rahat bir ömür yapabileceğiniz bir sektör değil uzun soluklu işler düşünün derim.