)
Bu üründen getirsek tutar mı?
16
●1.392
- 30-09-2010, 22:22:08Ben 3 işlevli getirdim tutmadıLebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2010, 22:23:10nerelerde satmayı denedin?HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2010, 22:29:37Arkadaş çevreme msn den birilerine.Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2010, 22:56:37Yasaklı ürün listesinde.Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bende anlamadım ürünü veriyoruz listeliyor 1-2 saat sonra görünüyor aramada 2.5 saat sonra mesaj geliyor ürün listeleme dışı silindi diye benden ha bire 2.6TL kadar filan ilan ücreti alıyor her seferinde. - 30-09-2010, 23:08:50R10da yasakmış. (yöneticiye özel mesaj ile sordum9
Sahibinde o üründen hiç görmedim.