• 28-05-2010, 02:56:13
    #1



    Ebay'den yukardaki webcam'i aldım toplamda 4.5 $ birşey ama gümrüğe takılır mı bir bilginiz var mı? Bazı sayfalarda araştırdım en ufak elektronik bile gümrüğe takılıyormuş sanırım? Ya da adam kargoya vermeden ne gibi önlem almalıyım
  • 08-06-2010, 12:43:10
    #2
    Kesinlik ile takılmaz takılsa bile alması çok kolay sizin adresinize yazılı bildirim yapılır 150 dolar üstü ürünler için ürünün değerinin yüzde 10 ve damga pulu vergisi alınır ama siz paypal çıktınız yada gerekmez bu ürün için gitersiniz gümrük ambarna hangisine alnd ise durumu soyler paket acılır ve 150 dolar altı oldugu anlasılır ürün size teslim edilir.

    Yani hiç bir şekilde sorun olmaz.
    Kalan kamara olsun
  • 08-06-2010, 21:39:51
    #3
    e-baydan ürünler 1 ayda geliyormuş sanırım tahmini kaç günde gelir ?
  • 09-06-2010, 02:43:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim ben ebay'dan laptop aldım gumruk vergisi hiç birşey ödemedim ustelik tokyo'dan tam 2 haftada geldi ayın 3'unde siparis verdim ayın 19'unda elimde oLdu
  • 09-06-2010, 18:04:07
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BekirARSLAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim ben ebay'dan laptop aldım gumruk vergisi hiç birşey ödemedim ustelik tokyo'dan tam 2 haftada geldi ayın 3'unde siparis verdim ayın 19'unda elimde oLdu
    satıcıyı pm atarmısınız
  • 11-06-2010, 21:51:39
    #6
    Elime ulaştı webcam
  • 11-06-2010, 21:59:02
    #7
    Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elime ulaştı webcam
    hayırlı olsun 20 günde falan geldi heralde aslında buradan alıp bi dünya vergi ödeyeceğimize oralardan alıp 20 gün beklesek daha mantıklı gibi
    en iyisi bir araştıralım ebayı