Ebay'den yukardaki webcam'i aldım toplamda 4.5 $ birşey ama gümrüğe takılır mı bir bilginiz var mı? Bazı sayfalarda araştırdım en ufak elektronik bile gümrüğe takılıyormuş sanırım? Ya da adam kargoya vermeden ne gibi önlem almalıyım
Kesinlik ile takılmaz takılsa bile alması çok kolay sizin adresinize yazılı bildirim yapılır 150 dolar üstü ürünler için ürünün değerinin yüzde 10 ve damga pulu vergisi alınır ama siz paypal çıktınız yada gerekmez bu ürün için gitersiniz gümrük ambarna hangisine alnd ise durumu soyler paket acılır ve 150 dolar altı oldugu anlasılır ürün size teslim edilir.
Yani hiç bir şekilde sorun olmaz.
Kalan kamara olsun
hayırlı olsun 20 günde falan geldi heralde aslında buradan alıp bi dünya vergi ödeyeceğimize oralardan alıp 20 gün beklesek daha mantıklı gibi
en iyisi bir araştıralım ebayı