• 23-03-2010, 16:36:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar ,
    Hong-kongdan bir ürün aldım satıcı takip numarası verdi fakat 5-6 gün içinde websitesinde gözükür diyor.Daha önce alışveriş yapan arkadaşlar acaba bu doğrumu niye kargo şirketi websitesine bilgileri anlık girmez mi ?
    Verdiği numarada sitede bulunamadı hatası almakta.
  • 23-03-2010, 18:26:42
    #2
    geç giriyorlar sisteme hatta sistemde gözükmeden teslim alma ihtimaliniz bile var.
  • 26-03-2010, 21:55:28
    #3
    warlock1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geç giriyorlar sisteme hatta sistemde gözükmeden teslim alma ihtimaliniz bile var.
    Galiba bu şekilde olcak.Araştırdım gerçekten çok yavaş giriyorlarmış dediğiniz gibi bazıları sisteme girilmeden ürünü alıyorlarmış.Nasıl bir kargo firmasıysa