1- Hiç Ticaret bilmiyorsan Çok sıkıntı çekersin ve büyük ihtimal ilk aylarda batarsın
2-Eğitim alırım diyorsan boşa para harcasın. piyasadaki uzmanların !!! çok büyük kısmı birbirinden bilgi alıyor Almayan küçük bölüm ise Yabancı sitelerden tercüme.
3-Olay iddia edildiği kadar karlı değil zaman ve sabır istiyor
4- Dropshiping TR için artık D.. clık işi haline geldi eğitim verenler sağ olsun.
Kısaca:
Çöpe atacak paran yoksa girme derim ama tabi beni değil gel sana eğitim satalım diyenleri dinleyip devam edeceksin ama olsun ben kayıt düşüyorum sadece