Selamlar,
Ebijuteri sitesinin sunduğu dropshipping servisini deneyen veya aktif çalışan var mı?
Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
Ebijuteri dropshipping servisini kullanan var mı?
1
●162
- 31-10-2023, 10:50:26
- 31-10-2023, 10:59:43Uzun zamandır kullanmıyorum kısa bir süre kullandım bir siparişi yanlış göndermişlerdi başka bir siparişte de ürün kırık gitmişti whatsapp üzerinden hızlı bir şekilde aksiyon alarak hem müşterimi hem beni mağdur etmemişlerdi.
Şuan dropshipping hizmet bedeli 9,90₺ alıyor.