EarthQuak3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani kendi adıma pasaportuma açılmış wise hesabımı sana nasıl vermemi düşüne bilirsin aklım almıyor wise açmak 2 dk sürüyor ha kart TR ye gelmiyor onu diyorsanız onda yardımcı olurum
Dostum konu o değil ebay wise kabul etmiyor eskiden eklenenler sadece kullanabiliyor. Banka hesabı olmadan hesabı kullanmak mümkün değil