• 16-11-2020, 17:19:32
    #1
    Selamlar sizce dropshopping için illa amazon gereklimi?

    Site açıp reklam basarak ilerlesek daha avantajlı değilmi kapanma riski vs yok en azından tek gider reklam olur.

    Bu konudaki görüşlerinizi bekliyorum
  • 16-11-2020, 17:20:29
    #2
    Amazonda da %100 bir kapanma riski yok ki? Yani kapansa bile açtırabiliyorsunuz, kendisi amazona kanıtladıktan sonra da kapanmıyor diye biliyorum. Amazon da çok riskli bir yer değil yani
  • 16-11-2020, 17:20:36
    #3
    Şahsen ben olsam amazon ile başlamazdım hocam zira amazon çok büyük bir
    okyanus.
  • 16-11-2020, 17:29:17
    #4
    Olur hocam neden olmasın tanıtımınızı iyi yapacağınızı düşünüyorsanız. Hem amazona vermeniz gereken komisyonlardan da kurtulmuş olursunuz.
    Amazondan çok daha zor olacağını düşünüyorum ama.
  • 16-11-2020, 17:31:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neden olmasın? Amazon sadece size yaklaşık 100 milyon potansiyel müşteri sunar. Yani dükkanınıza müşteri getirir gibi düşünün. Kendiniz de yapabilirsiniz.
  • 16-11-2020, 17:32:23
    #6
    Dropshipping de sipariş edilen ürünün teslim süresi yasal olarak en fazla kaç gün ?
  • 16-11-2020, 17:48:47
    #7
    Hocam önceki yorumlarda doğru olan bir durum var. Gerçekten amazon çok büyük bir okyanus istemediğin kadar ürün var. Fakat eBay shopify gibi sayfalarda başlarsan senin için daha iyi olur diye düşünüyorum.
  • 16-11-2020, 20:28:50
    #8
    Herkes artık dropshipping için amazon, etsy i tercih ediyor neredeyse çoğu sektörü biz Türkler işgal ettik.
    Tabiki de aradan sıyrılıp öncü satıcılardan olmak hala kolay. Çünkü bizlerin ürünü sunma şekilleri hala "satıcı" kafasında.

    Web sitesini kesinlikle öneririm. Çoğunlukla tercih edilmese de sizlerin gemisini ayakta tutacak en güçlü araçtır. Türkiye den Amazona, Etsye, Ebaya giriş tamamen lokmacı kafası gibi şu an. Ooo burada para var dur bakayım diyorlar özetle İşi geliştirmeyi akıl eden çok az...
  • 16-11-2020, 20:36:18
    #9
    10 gün önce amazon magazasi açtırdım ve ekstra ürün yuklettim 3 satış geldi hocam 200m müşterisi bulunan bir pazar ilk başta 500 1k harcayıp sonrasında sizin emeğinize kaliyor . Site vs olsa sürekli harcama yapmak reklamlar için lazım.