• 07-12-2020, 15:58:09
    bayburt16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam hocam hatırlarsanız konuya yazmıştım o gün hesabı açıp programı da alıp başlamıştım. ama 3 ay geçti bir satış olmadı ben de bugun komple ürünleri sildim 1k kadar ürün vardı. fiyat konusunda sorun yaşıyorum aynı programı kullanıp aynı ürünü yükleyen adamlar iki katı aşağı ürün koyuyor ama ben hesaplama yapınca zarar ediyorum. bu konuda yardımcı olur musun?
    Selamlar, aynı durumu bizde yaşıyoruz bizim sizden farklı avantajımız hesabımızın geçmişi olması, olumlu feed backler olmasından dolayı arada 50-100 aed fark olsa bile günde 3-4 saat buybox alabiliyoruz satan ürünler için de bir iki satış demek ürün silerken business reportu kullanmanızı tavsiye ederim eğer çok trafik alan bir ürün ise o ASIN'e özel kar marjı ayarlayıp satışlardan pay alabilirsiniz.

    1K ürünü birden silmek doğru değil, umarım hesap sağlığını etkilemez.

    Aynı programı kullanıp aynı üründe sizden daha az fiyata listeme yapanlar iki seçenek vardır ya kar marjını siz çok yüksek giriyorsunuz veya o arkadaşlar bu işi bilmiyor daha olası bir seçenek arkadaşlar depo kullanmadan direk amazon logistic ile gönderim yapıyorlardır ürünler çıkmayın 3ASIN olduklarında %90 geri dönemezler
    https://sellercentral.amazon.com/gp/...rnal/201808410
  • 07-12-2020, 16:06:15
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, aynı durumu bizde yaşıyoruz bizim sizden farklı avantajımız hesabımızın geçmişi olması, olumlu feed backler olmasından dolayı arada 50-100 aed fark olsa bile günde 3-4 saat buybox alabiliyoruz satan ürünler için de bir iki satış demek ürün silerken business reportu kullanmanızı tavsiye ederim eğer çok trafik alan bir ürün ise o ASIN'e özel kar marjı ayarlayıp satışlardan pay alabilirsiniz.

    1K ürünü birden silmek doğru değil, umarım hesap sağlığını etkilemez.

    Aynı programı kullanıp aynı üründe sizden daha az fiyata listeme yapanlar iki seçenek vardır ya kar marjını siz çok yüksek giriyorsunuz veya o arkadaşlar bu işi bilmiyor daha olası bir seçenek arkadaşlar depo kullanmadan direk amazon logistic ile gönderim yapıyorlardır ürünler çıkmayın 3ASIN olduklarında %90 geri dönemezler
    https://sellercentral.amazon.com/gp/...rnal/201808410
    kar marjını %10 a kadar düşürdük yine low fiyat alamadık hocam 1k ürünü yavaş yavaş sildim hesap 5 aydır açık 2 ay boş durdu son 3 ayda yüklemeler filan yaptım ama satış gelmeyince çok canım sıkıldı açıkcası. satış yapanlar var biliyorum ama ya fiyat konusunda ya da doğru ürünü bulmakta sorun yaşıyorum.
    mağazada ürünlerin fiyatını tek seferde değiştirecebileceğimiz bir seçenek mevcut muydu hocam? yani %10 a çekmek istiyorum mesela.
  • 07-12-2020, 16:08:30
    https://app.sellerrunning.com/settings/pricing-rules ( repricer yoksa boş yere uğraşmayın aboneliği sonlandırın. )

  • 07-12-2020, 21:24:27
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://app.sellerrunning.com/settings/pricing-rules ( repricer yoksa boş yere uğraşmayın aboneliği sonlandırın. )

    repricer dediğiniz olay buybox da millet fiyatı düşürünce programda düşürüyor bildiğim kadarıyla. ben açıkcası sistemin minimum verdiği fiyatı yazmama rağmen benden daha düşüğe satan insanlar var bunu anlayamadım ve bu yüzden satış gelmediğini tahmin ediyorum.
  • 08-12-2020, 05:32:03
    Dropshipping nereden aklına geldi ? yada nereden gördün?
  • 09-12-2020, 00:47:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bireysel hesap açamıyorum vergi no vs istiyor ( com ve ca denedim )
  • 09-12-2020, 00:51:09
    posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bireysel hesap açamıyorum vergi no vs istiyor ( com ve ca denedim )
    Kuzey amerika pazarına şirket zorunluluğu getirildi blackhat yöntemler ile açılıyor ama tavsiye etmem
  • 09-12-2020, 00:55:52
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzey amerika pazarına şirket zorunluluğu getirildi blackhat yöntemler ile açılıyor ama tavsiye etmem
    bireysel olarak en az aylık maliyetle hangi uzantı ile açmamı önerirsiniz hocam . Şimdiden teşekkürler
  • 09-12-2020, 00:58:40
    posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bireysel olarak en az aylık maliyetle hangi uzantı ile açmamı önerirsiniz hocam . Şimdiden teşekkürler
    Birleşik Arap Emirliği yıl sonuna kadar Singapurda 6-7 ay boyunca ücretsiz diğer mağazalar ücretli