Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuzey amerika pazarına şirket zorunluluğu getirildi blackhat yöntemler ile açılıyor ama tavsiye etmem
bireysel olarak en az aylık maliyetle hangi uzantı ile açmamı önerirsiniz hocam . Şimdiden teşekkürler