Halihazırda 25 yıllık Fiat ve Tofaş araçların yedek parçasını sattığımız bir işletmemiz var.
E-ticaret konusunda Pazar yerlerinde aktif durumdayız.
Stok konusunda elimizdeki ürün çeşidi 20k civarında.
Ayrıca tedarik konusunda da çok geniş bir ağımız bulunmakta.
Pazar yerlerinde satış için bile çok fazla zaman harcıyorum.
Tahmin edersiniz ki işletmeyle aynı anda zor oluyor.
Aynı zamanda üniversite eğitimim de devam ediyor

Benim için bu tempo bile fazla geliyor anlayacağınız.
Pazar yerlerine giriş yaptıktan sonra elimizdeki ürünleri ebay ve amazonda arattım yurt dışı pazarı ne durumda diye.
Fiyatlar arasında ciddi farklar var.
Örnek vermek gerekirse perakende olarak 30 - 35 TL gibi fiyatlara sattığımız parçalar 37 dolar + 19 dolar kargo ücretiyle satışta
Bir diğer ürünün yan sanayi olarak 10 tl perakende satışımız varken ebayda kullanılmış ürün 33 dolar + 10 dolar kargo ücretiyle satışta
Konunu amacına gelirsek, şu an satış yapan arkadaşlar var ise sattığı ürünlerden yüzde olacak şekilde çalışabiliriz.
Ya da bu konuda e-book vs satışı olarak hizmet veren varsa o arkadaşlar da ulaşabilirler.
İyi günler.