• 30-04-2013, 09:24:09
    #1
    gg de dükkanım var, birde ebayden satış yapayım diyorum, yorumlarınızı alayım=?
  • 30-04-2013, 10:01:46
    #2
    Yap tabii ki fakat yurtdışı satışları için kargo firması ile anlaşmalısın ki kargo ücreti alımlarda çok etkili.
  • 01-05-2013, 16:45:14
    #3
    megane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gg de dükkanım var, birde ebayden satış yapayım diyorum, yorumlarınızı alayım=?
    Online Teslimat ürünler satıyorsanız dikkatli olmanız gerekir.
    Açıkcası bende eBay dükkanı düşünüyorum şu sıralar. ebaydaki tam komisyonu bilen var mı?