• 19-02-2013, 03:00:17
    #1
    Crea minic j110 (netbook) kullanıyorum. Bilindiği gibi CD girişi yok.

    XP kuruluydu daha önce. Bir kez çöktü ondan sonra bi abimiz yardım etti ve usb belleği format cdsi haline getirip win7 kurdum. 32 bit


    Şimdi yine çöktü açılmıyor malesef. Garip bi hata veriyor 0x800.... bilmem ne diye.

    illallah ettirdi beni, ubuntu kurmak istiyorum ya da bu hataya çözüm bulmak istiyorum.

    Ubuntu 12.10 indiriyorum şimdi. Bunu bilgisayarıma nasıl kurabilirim tekrar usb ye atarak ?

    Ya da bu win 7 sorununu nasıl halledebilirim? Bi yardımcı olun...
  • 19-02-2013, 03:11:49
    #2
    Hata kodunı tam olarak yazarsan yardımcı çalışırım fakat Usb'den.Ubuntu kurayım diyosan aşağıdaki linkte detaylı anlatım var yardımcı olacaktır

    http://www.olcayertas.com/2012/06/us...ulumu.html?m=1

    LT26i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-02-2013, 05:25:38
    #3
    Ubuntuyu kurarkende daha serin bir ortama taşıyın vs. gibi bir hata aldım. Ne yapmalıyım bilgisi olan ?
  • 19-02-2013, 16:51:22
    #4
    yardımcı olacak yok mu?