• 16-02-2013, 15:08:11
    #1
    resme tıklayıp masaüstüne kaydet diyorum ama resim kaydolmuyor sizce bu sorun neden kaynaklanabilir bilgisi olan arkadaş varmı bu konuda.
  • 16-02-2013, 15:11:36
    #2
    Yaptigin isi bi video olarak kaydedip bi link at buraya da bakalim nedir ne degildir. birsuru nedeni olabilir, asamalari gormek adin bi video koyarsan iyi olur.
  • 16-02-2013, 15:14:54
    #3
    disk dolu olabilir?
  • 16-02-2013, 15:17:08
    #4
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptigin isi bi video olarak kaydedip bi link at buraya da bakalim nedir ne degildir. birsuru nedeni olabilir, asamalari gormek adin bi video koyarsan iyi olur.

    hocam herhangi sitedeki resmi sağ tıklayıp farklı kaydet diyorum.masaüstüne bakıyorum resim üstünde yok.sorun bu.
  • 16-02-2013, 15:50:39
    #5
    bi resmi kaydet, direk masaustunden bakma, bilgisayarima git, acilan ekranda soldaki menulerde massaustu var, orayi tiklayip o pencereden bir bak bakalim kaydetmismi