• 04-02-2013, 01:22:14
    #1
    Merhabalar arkadaşlar yaklaşık 9-10 ay kadar önce Toshiba marka bir laptop aldım. Aldım
    almasına, her şey iyi güzel fakat bilgisayara format attırdım ve o gün bu gündür bilgisayar
    anormal derecede ağırlaşmaya hatta kullanılmaz hale gelmeye başladı desem yeridir.
    Örneğin sekmeler arası geçişte, youtube video izlerken, haxball oynarken çok kasıyor zaten
    ekstra program açıksa bilgisayar kullanılmaz hale geliyor onu söylemiyorum bile.

    Formatı atıyorum, bi 10 gün sorunsuz kullanıyorum bilgisayar ağırlaşmaya başlıyor ve 1 ay
    sonra durum vaziyet çok kötü. Halbuki bilgisayarımın özellikleri de iyidir lütfen yardım edin yoksa bir gün kıracam

  • 04-02-2013, 09:26:04
    #2
    Sanırım kurulum yaparken aynı CD'yi kullanıyorsunuz. İmkanınız var ise farklı bir format CD'si kullanın. Ayrıca kullandığınız format CD'si sade olsun yani katılımsız, güncellemeler eklendi gibisinden şeyler olmasın. Tekrardan farklı bir CD ile temiz kurulum yapmanızı öneririm.
  • 04-02-2013, 11:14:51
    #3
    ViolenTornado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım kurulum yaparken aynı CD'yi kullanıyorsunuz. İmkanınız var ise farklı bir format CD'si kullanın. Ayrıca kullandığınız format CD'si sade olsun yani katılımsız, güncellemeler eklendi gibisinden şeyler olmasın. Tekrardan farklı bir CD ile temiz kurulum yapmanızı öneririm.
    Başka çarem yok zaten, bir de öyle deneym.
  • 04-02-2013, 11:18:20
    #4
    DriverPack Solution ile kurulum yapıyorsunuz sanırım büyük bir ihtimal ile eski driverları kullanarak kurulumu yapıyordur. Başka bir kurulum CD'si bularak bilgisayarı kurun ve driverların güncellerini kurun deneyin.