almasına, her şey iyi güzel fakat bilgisayara format attırdım ve o gün bu gündür bilgisayar
anormal derecede ağırlaşmaya hatta kullanılmaz hale gelmeye başladı desem yeridir.
Örneğin sekmeler arası geçişte, youtube video izlerken, haxball oynarken çok kasıyor zaten
ekstra program açıksa bilgisayar kullanılmaz hale geliyor onu söylemiyorum bile.
Formatı atıyorum, bi 10 gün sorunsuz kullanıyorum bilgisayar ağırlaşmaya başlıyor ve 1 ay
sonra durum vaziyet çok kötü. Halbuki bilgisayarımın özellikleri de iyidir lütfen yardım edin yoksa bir gün kıracam
