• 15-01-2013, 19:05:51
    #1
    Klavye gitti dertler bitti akşam akşam 70 tlden olduk kilitlenebilir teşekkürler tüm arkadaşlara.
  • 15-01-2013, 19:07:31
    #2
    bilgisayarı değil klavyeyi çöpe atmanız yeterli diye düşünüyorum
  • 15-01-2013, 19:08:21
    #3
    Vidalarını aç, kurutma makinesiyle kurut
  • 15-01-2013, 19:08:37
    #4
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayarı değil klavyeyi çöpe atmanız yeterli diye düşünüyorum
    ben gdmm bi klavyyye alm en hyyyrlısı oluuck
  • 15-01-2013, 19:09:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    "uff snane be slk .s.s" gibi olmuş.
  • 15-01-2013, 19:57:17
    #6
    Gittim klavye aldım geldim şu soğuk havada akşam akşam 70 tlden oldum ne diyim biz durmayalım yormayalım çalışalım boşa vallahi.