bilgsayarı şimdi çpe atcam - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bilgsayarı şimdi çpe atcam
5
●
635
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
bilgsayarı şimdi çpe atcam
15-01-2013, 19:05:51
#1
Yes
Klavye gitti dertler bitti akşam akşam 70 tlden olduk
kilitlenebilir teşekkürler tüm arkadaşlara.
15-01-2013, 19:07:31
#2
xFactoria
bilgisayarı değil klavyeyi çöpe atmanız yeterli diye düşünüyorum
15-01-2013, 19:08:21
#3
whisper
Vidalarını aç, kurutma makinesiyle kurut
15-01-2013, 19:08:37
#4
Yes
xFactoria adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bilgisayarı değil klavyeyi çöpe atmanız yeterli diye düşünüyorum
ben gdmm bi klavyyye alm en hyyyrlısı oluuck
15-01-2013, 19:09:56
#5
Radius
Üyeliği durduruldu
"uff snane be slk .s.s" gibi olmuş.
15-01-2013, 19:57:17
#6
Yes
Gittim klavye aldım geldim şu soğuk havada akşam akşam 70 tlden oldum ne diyim biz durmayalım yormayalım çalışalım boşa vallahi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler