• 10-12-2012, 18:27:49
    #1
    arkadaşlar daha önce biligayara format atmıştım 3 adet kurtarma cd var elimde bunu nasıl çalıştıracam recovery programı bilgisyardan silinmiş bunu nasıl çözerim bilgisi olanvarmı
  • 10-12-2012, 19:29:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu pcler genelde böle ınce sorunlar cıkarıyo ya
  • 11-12-2012, 13:03:41
    #3
    Kıurtarma CD/DVD' leri genelde Boot'lu olarak oluşturulur. Bilgisayarınıza ilk recovery CD/DVD' sini takarak BIOS ayarlarından ilk açılış (Boot) seçeneğini CD/DVD Rom olarak ayarlayıp bilgisayarı açın.
  • 20-12-2012, 19:24:17
    #4
    ustam CD/DVD Rom şeklinde yarlıyorum ama ne normal format cdsini nede recorvery cdleri görüyo windows normal başlatılıyo