packardbell recovery sorunu
3
●3.347
- 10-12-2012, 18:27:49arkadaşlar daha önce biligayara format atmıştım 3 adet kurtarma cd var elimde bunu nasıl çalıştıracam recovery programı bilgisyardan silinmiş bunu nasıl çözerim bilgisi olanvarmı
- 11-12-2012, 13:03:41Kıurtarma CD/DVD' leri genelde Boot'lu olarak oluşturulur. Bilgisayarınıza ilk recovery CD/DVD' sini takarak BIOS ayarlarından ilk açılış (Boot) seçeneğini CD/DVD Rom olarak ayarlayıp bilgisayarı açın.
- 20-12-2012, 19:24:17ustam CD/DVD Rom şeklinde yarlıyorum ama ne normal format cdsini nede recorvery cdleri görüyo windows normal başlatılıyo