• 06-09-2012, 02:07:28
    #1
    evdeki wireless modemi ilk aldığımdan beri laptop bağlanınca donuyo reset atmak zorunda kalıyorum mecburen kablo çıkışını kullanıyorum.evdeki diğer win7 laptop xp laptop , casper nirvana tablet , 2 htc telefon vs vs bağlanıyo hiçbir sorun yok acaba neden olabilir.Bir sürü yol deneyipde laptobuda hişlemek istemiyorum.işten anlıyanlar yardım ederse çok sevinirim.şunu indir güncelle bunu değiştir vs yazarsanız çok sevinirim

    Laptop özellikleri ve modeli

    Casper Nirvana CNI.I640-8M45P




    şimdiden teşekkürler
    Güvenç DURAK
  • 06-09-2012, 02:11:05
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wireless driverını günelle, anti ile pc tarat
  • 06-09-2012, 02:42:20
    #3
    Lokosit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wireless driverını günelle, anti ile pc tarat
    Anti 0 sonuç buldu , driveri denicem pm attm hocam

    HTC Desire S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 07-09-2012, 00:09:48
    #4
    başka yardımcı olabilecek yokmu ?