evdeki wireless modemi ilk aldığımdan beri laptop bağlanınca donuyo reset atmak zorunda kalıyorum mecburen kablo çıkışını kullanıyorum.evdeki diğer win7 laptop xp laptop , casper nirvana tablet , 2 htc telefon vs vs bağlanıyo hiçbir sorun yok acaba neden olabilir.Bir sürü yol deneyipde laptobuda hişlemek istemiyorum.işten anlıyanlar yardım ederse çok sevinirim.şunu indir güncelle bunu değiştir vs yazarsanız çok sevinirim
Laptop özellikleri ve modeli
Casper Nirvana CNI.I640-8M45P
şimdiden teşekkürler
Güvenç DURAK