• 24-12-2010, 21:25:00
    #1



    arkadaşlar ekran kartımın şu anki modeli budur ancak ben oyunları açmaya çalıştıımda ekran kartımın yetersiz olduğuna dair hata alıyorum yani sanırım yetersiz olduğunu belirtiyor o hataları araştırdığımda ekran kartını güncellemem gerektiğini söylüyor bu ekran kartının en güncl hali hangisidir en kısa sürede cevap verirseniz sevinirim iyi akşamlar
  • 24-12-2010, 21:56:30
    #2
    Vista32 http://support.amd.com/us/gpudownloa...3&lang=Turkish

    İşletim sisteminiz sanırm Win7 ama bu da uyumlu.
  • 24-12-2010, 22:23:58
    #3
    teşekkürler deneyeyim