• 18-12-2010, 22:34:19
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    merhaba arkadaşlar,

    Geçen günlerde dell inspiron n5030 aldım,windows 7 kuruluydu xp format attım tüm driverleri kurdum ama wireless driveri xp uyumlu değil bu nedenlede internete bağlanamıyorum,Bu driverden elinde olan varsa allah rızası için cevap atarlarsa sevinirim.teşekkürler.
  • 22-12-2010, 20:43:39
    #2
    Malesef bulamazsınız çünkü XP driver'ı yazılmamış durumda, ayrıca XP bu wless kartını destekleyecek yapıda değildir.