• 03-12-2010, 18:52:48
    #1
    arkadaşlar benim eski kasa bir toplama bilgisayarım var ses kartındanmıdır bilmem ama müzik dinlerden cazırtı yapıyor ses bozuk kaset gibi geliyor giriş cıkışları değiştirdim format attım ses kartı driverini güncelledim ama yinede olmadı anakarttamı sizce sorun yoksa ses kartındamı
  • 03-12-2010, 21:01:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynı sorun bendede vardı, driver doğru değil. ( sorun bu değilse ve çözersen msn veya pm olarak banada bildirirsen sevinirim.
  • 03-12-2010, 23:44:24
    #3
    peki hocam bir deneyelim bakalım yoksa ayrı bir ses kartı bulup onunla deneyeçeğim sonucu yazarım