Bilgisayarım dün açılır açılmaz donuyordu masaüstüne kadar gelip donuyordu yapabildiğim tek şey ctrl + alt + del di buda bir işe yaramıyodu format attım herneyse düzeldi Ses driver yükledim hep yüklediğim aynı driver realtek wdm_R250 bilgisayarı yeniden başlat dedim ve açılmasını bekledim tekrar açıldığında tekrar eskisi gibi dondu ne yaptıysam düzelmedi sistemi geri yükledim ( güvenli mod da girdiğimde hiç bir problem olmuyor) driver kalktığı icin sorunda kalktı bu donmaya ne neden olabilir? yardımlarınızı bekliyorum bilgisayar sessiz kaldı müzik bile dinliyemiyorum