• 28-10-2010, 13:05:34
    #1
    Bilgisayarım dün açılır açılmaz donuyordu masaüstüne kadar gelip donuyordu yapabildiğim tek şey ctrl + alt + del di buda bir işe yaramıyodu format attım herneyse düzeldi Ses driver yükledim hep yüklediğim aynı driver realtek wdm_R250 bilgisayarı yeniden başlat dedim ve açılmasını bekledim tekrar açıldığında tekrar eskisi gibi dondu ne yaptıysam düzelmedi sistemi geri yükledim ( güvenli mod da girdiğimde hiç bir problem olmuyor) driver kalktığı icin sorunda kalktı bu donmaya ne neden olabilir? yardımlarınızı bekliyorum bilgisayar sessiz kaldı müzik bile dinliyemiyorum
  • 28-10-2010, 13:12:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynı problem bendede vardı hocam. Kasanın içini açtım bir güzel tozları çektim. Fana makine yağıyla bir iki damla bıraktım. Ne fan sesi kaldı ne de açılışta donma
  • 28-10-2010, 13:13:34
    #3
    tüm hdd ni yedekle C/D biçimlendir öyle dene bence harici bileşenleri söküp içerisini temizle sonra yeniden takmayı dene
  • 28-10-2010, 13:14:43
    #4
    fanda sorun var gibi görünüyor.bilgisayarın fanına bir baktır bence.
  • 28-10-2010, 14:18:13
    #5
    güncel driver kullanın ayrıca ayda 1 format atmayın
  • 28-10-2010, 15:45:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sata kablolarını kontrol edin,C/D Formatlayın hocam.
  • 28-10-2010, 16:08:36
    #7
    Muzaffer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncel driver kullanın ayrıca ayda 1 format atmayın
    güncel driver sürümünü yükledim wdm_R253müş oldu ilgilenen herkese teşekkürler
  • 28-10-2010, 19:20:43
    #8
    bilgisayarı yeniden açtığımda tekrar donmaya başladı en iyisi bilgisayarcıya teslim etmek bunu =)
  • 28-10-2010, 20:57:13
    #9
    anakart driverini yüklemen çözüm olabilir.