• 26-09-2010, 22:32:09
    #1
    Şu an bilgisayarımda ATI x1650 Ekran kartı var. Ancak pes2010 oynarken bazen görüntülerde takılmalar yaşıyorum. Bunun yerine oyun için hangi ekran kartını önerirsiniz?
  • 26-09-2010, 22:33:40
    #2
    pes çok da kastıran bir oyun değil aslında. forumdan 2. el satan birinden alabilirsin ortalama bi ekran kartı.