• 15-09-2010, 00:45:31
    #1
    burdaki ram= https://www.deveyuku.com/bilgisayar-...l6-memory.html
    burdaki anakart= http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...c00906137#N884

    rami taktım ama çalışmadı acaba yanlışmı aldım yoksa başka ayar filanmı yapıcam biosda gözükmüyor ram baktım.
  • 15-09-2010, 00:52:27
    #2
    Anakart destekliyor. Ram'i yanlış mı taktınız acaba? Yada arızalı olabilir.
  • 15-09-2010, 00:57:39
    #3
    sağlam bastırmam gerekiyormus yaptım ama sanki pc yavaşladı
  • 15-09-2010, 13:22:53
    #4
    anakarttan dvd ve hdd ye takıtığın data kablalrının doğru sırada olduğuna emin ol...
    jumper ayarlarını kontrol et.
    mümkünse bios pilini değiştir.
    yavaşlamalardan b ahsediyorum...
  • 15-09-2010, 14:12:32
    #5
    tırnakların düzgün oturmasına dikkat et hocam yeni taktıgın ram bilgisayarı yavaşlatmaz.takarken başka bişeyleri değiştirmiş olabilirmisin?