• 10-09-2010, 11:32:05
    #1
    Selam arkadaşlar

    Bugün anlamadığım bir nedenden bilgisayarımın kasasından ütü kokusu (yanık gibi) gelmeye başladı. Tahminen güç kaynağından geliyor sizce sorun ne olabilir ?
  • 10-09-2010, 11:36:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aynısı bendede geliyo ve pc sesi ucuyo resmen tozlardan geliyo sanırsam tozlar isiniyo ve bu koku oluyo Temizledikten sonra gidiyo
  • 10-09-2010, 11:41:22
    #3
    Fanların eski veya çok tozlu olabilir ses ondan çıkıyordur. Yanık kokusuda fazla çalışan bilgisayarların hepsinde olur. Yeni bir fan alarak İki sorunuda ortadan kaldırabilirsin.
  • 10-09-2010, 11:44:26
    #4
    PSU fanını dönüp dönmediğini kontrol et.
    ekran kartı vede cpu fanınıda kontrol et. Yanık kokusu geliyorsa muhtemelen birisi çalışmıyordur.
  • 10-09-2010, 11:46:45
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İçinizi güzel temizlemen ve kablolarınıda kontrol etmen gerekir.
  • 10-09-2010, 14:41:26
    #6
    Kasanı aç tozları temizle fanların çalışıp çalışmadığına bak belki birşey yanmış olabilir.
  • 10-09-2010, 15:03:01
    #7
    tozları temizledim canavar gibi oldu şimdi Yardımcı olanlara teşekkürler...