Merhaba arkadaşlar.4 5 ay önce babamların iş yerinde kullandıkları bir bilgisayar ansızın bozulmuş.Haberim olunca bilgisayarı kurcalamaya başladım açılmadı.Ram'lere baktım sağ ve sol slotta yer alan 2 ram yanmış.Neyse dedim bi bilgisayarcıya götüreyim.Hemen iş yerinin yanındaki bilgisayarcıya götürdüm baktı kurcaladı anakart yanmış boşver bu bilgisayarı bana ver power'ı lazım olur dedi.Tamam abi dedim bi ara getiririm power'ı bana lazım olan parçalar var dedim.Aldım koydum eve.Araya yaz tatili girdi, tatile gittik geldik geçtiğimiz gün şeytan dürttü dur dedim şu pc'yi bide başka yere götüreyim.Aldım götürdüm adam baktı ram taktı etti bu anakart sağlam dedi.Sadece sağ ve sol slotlar yanmış ortadaki sağlam dedi.Neyse ayarlattım bilgisayarı ram taktırdım idareten 256'lık.AMD Sempron Processor 2800+ 1.60 GHZ İşlemci Gigabyte GA-K8NS 256 MB Kingston DDR Ram, 128 MB ATI ekran kartı var.İşlemcisi ve ekran kartı kendi pc'mden daha üstün olduğu için eve aldım bilgisayarı.Şuanda onu kullanıyorum ama yakın zamanda 1 gb ram'e terfi ettirmek istiyorum.Ama kafamı kurcalayan şey şu Elimdeki parçalara göre anakartı değiştirip sıfır anakart+ram'i alsam yoksa direk 1 gb ram'mi alsam ? Öğrenci olduğum için pek bi bütçemiz yok 150 Lira'ya kadar max. harcama yapabilirim.Buna göre bir öneride bulunursanız çok sevinirim