Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 6 aydır LG laptop kullanmaktayım. Şuana kadar herhangi bir problem ve sorunum yok. Sadece aklıma takılan konu, laptopumun adaptör ile prize bağlı olduğu durumlarda adaptörün aşırı derecede ısınması ve elle tutulamayacak dereceye gelmesi
sizce bunu normal mi karşılamalıyım? bildiğim kadarı ile çoğu laptoplarda bu durum var. Sizlere sormak istedim.
Isınma normaldir ama bu kadar aşırı ısınmada belliki bir sorun var. İsterseniz ilk önce farklı bir adaptörle deneyin sorununuz devam ederse Pm ile destek isteyebilirsiniz.
ısınma problemi var ama şuan çok aşırı olduğunu düşünmüyorum. Gerçi biraz araştırdım herkesinki ısınıyormuş. Aynı sorunu olan bir arkadaş var mı diye konu açtım burada