• 28-06-2010, 20:38:23
    #10
    ya bu vistada baya ses sorunları oluyor bendede mikrofon sorunu vardı xp ye geçtim
  • 28-06-2010, 21:25:35
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ses kartınız markasını ve numarasını yollayın güncel driver bakalım
  • 29-06-2010, 00:05:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses kartınız markasını ve numarasını yollayın güncel driver bakalım
    Nasıl bakacağım ?
  • 29-06-2010, 00:37:48
    #13
    SiyahcT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bakacağım ?
    everest programı ile öğrenebilirsiniz markasını
  • 29-06-2010, 10:13:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    c0ld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    everest programı ile öğrenebilirsiniz markasını
    Araştırıp Buldum SağoLun